19.10.2013 დღე მესამე–სასწავლო პროექტის დაგეგმვა
ყველა მასწავლებელს სურს,რომ მისმა მოსწავლეებმა განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარ–ჩვევები და შეძლონ თემატიკის სიღრმისეული გაგება.ამ მიზნის მიღწევაში დაგვეხმარება სწორად დაგეგმილი მუშაობა და სწორად შედგენილი კითხვები.
პროექტის დაგეგმვის პირველი ეტაპია მოსწავლეების მიერ მისაღწევი სტანდარტის დადგენა.შემდეგ ეტაპს წარმოადგენს შერჩეული სტანდარტებიდან სასწავლო მიზნებისა და მნიშვნელოვანი შეკითხვების გამოკითხვა.შემდეგი ჩვენი აქტივობა შეეხო ერთი მხრივ მარტივ თემას–შეკითხვების დასმას. საკმაოდ დიდი დრო დავუთმეთ კითხვების განხილვას–რა არის ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.ვიმუშავეთ სამივე ტიპის კითხვების ჩამოყალიბებაზე.მივხდით,რომ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენა საკმაოდ რთულია და მოითხოვს მრავალჯერ რედაქტირებას.შემდგომი ჩვენი დავალება იყო კითხვების შედგენა ჩვენი თემისთვის.ჩვენი კითხვები გავუზიარეთ ერთმანეთს.ტრენინგმა მიუხედავად ცუდი ამინდისა ნაყოფიერად ჩაიარა
ყველა მასწავლებელს სურს,რომ მისმა მოსწავლეებმა განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარ–ჩვევები და შეძლონ თემატიკის სიღრმისეული გაგება.ამ მიზნის მიღწევაში დაგვეხმარება სწორად დაგეგმილი მუშაობა და სწორად შედგენილი კითხვები.
პროექტის დაგეგმვის პირველი ეტაპია მოსწავლეების მიერ მისაღწევი სტანდარტის დადგენა.შემდეგ ეტაპს წარმოადგენს შერჩეული სტანდარტებიდან სასწავლო მიზნებისა და მნიშვნელოვანი შეკითხვების გამოკითხვა.შემდეგი ჩვენი აქტივობა შეეხო ერთი მხრივ მარტივ თემას–შეკითხვების დასმას. საკმაოდ დიდი დრო დავუთმეთ კითხვების განხილვას–რა არის ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.ვიმუშავეთ სამივე ტიპის კითხვების ჩამოყალიბებაზე.მივხდით,რომ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენა საკმაოდ რთულია და მოითხოვს მრავალჯერ რედაქტირებას.შემდგომი ჩვენი დავალება იყო კითხვების შედგენა ჩვენი თემისთვის.ჩვენი კითხვები გავუზიარეთ ერთმანეთს.ტრენინგმა მიუხედავად ცუდი ამინდისა ნაყოფიერად ჩაიარა
No comments:
Post a Comment